Great oaks from little acorns grow..

Miss Ghana 2010.. The Search for Gold..

Mole National Park.. With Frances..

Εσκεμμένα και λόγο περιορισμένου χρόνου, θα αναγκαστώ να σας ταξιδέψω αρκετές ημέρες μπροστά.. Ήταν οι τελευταίες ημέρες της διαμονής μου στη Γκάνα και αφού είχα επισκεφτεί ήδη διάφορα μέρη της χώρας, στα οποία θα αναφερθούμε στη συνέχεια, είχε έρθει η ώρα για το πρώτο μου σαφάρι.. Λόγο ενός προβλήματος που προέκυψε την τελευταία στιγμή η προγραμματισμένη επίσκεψη της αδερφής μου δεν κατέστη δυνατή. Ως εκ τούτου ήμουν εκτός προγράμματος, αφού σχεδιάζαμε να επισκεφθούμε το Mole National Park παρέα και για το λόγο αυτό είχα προτιμήσει να μην ακολουθήσω τα υπόλοιπα παιδιά των ανταλλαγών λίγες ημέρες πριν.. Έπρεπε να αποφασίσω λοιπόν αν θα πραγματοποιούσα ακόμη ένα ταξίδι μόνος ή θα έχανα τη μοναδική εμπειρία ενός Safari.. Και όπως καλά μαντέψατε η τελική μου επιλογή ήταν να ρισκάρω.. Έχοντας πλέον πιάσει για τα καλά το σφυγμό της τοπικής κοινωνίας και γνωρίζοντας πως έπρεπε να κινούμαι, τίποτα δεν μπορούσε να με αποτρέψει να πραγματοποιήσω ακόμη ένα ταξίδι..

Ας περάσουμε όμως στο κεντρικό θέμα αυτού του έκτακτου άρθρου που έχει να κάνει με μία κοπέλα την Frances.. Ως άνθρωπος και ως άντρας θέλω να πιστεύω πως ακόμη στις μέρες μας υπάρχουν, όμορφες, ευγενικές και απλές κοπέλες που μπορούν να σε γοητεύσουν με τον ιδιαίτερο τους χαρακτήρα.. Νομίζω πως η γνωριμία μου με την Frances με έκανε σε μεγάλο βαθμό να επιβεβαιώσω όλα τα παραπάνω.. Μια κοπέλα που ο κάθε άνδρας αναμφίβολα θα ξεχώριζε από την πρώτη στιγμή.. Και δεν εννοώ μόνο λόγο της εξωτερικής της εμφάνισης, αλλά κυρίως λόγο της απλότητας, και της ευγένειας του χαρακτήρα της..

Βρισκόμουν στο εστιατόριο του ξενοδοχείου του πάρκου του Mole και μαζί μου ήταν ακόμη τέσσερα παιδιά.. Είχαμε γνωριστεί κατά την διαδρομή. Και οι ίδιοι ταξίδευαν μόνοι με τον ίδιο ακριβώς σκοπό.. Οι obronis είμαστε βλέπετε πολλοί λίγοι σε αυτή τη μακρινή χώρα και όταν συναντηθούμε μιλάμε σχεδόν πάντοτε μεταξύ μας.. Ήταν λοιπόν απόγευμα και μετά από ακόμη ένα επεισοδιακό ταξίδι καθόμουν για πρώτη φορά κατά την διάρκεια της διαμονής μου απογοητευμένος και ιδιαίτερα σκεπτικός αφού δεν υπήρχε απογευματινή διαδρομή σαφάρι.. Οι επιλογές μου ως εκ τούτου ήταν πολύ περιορισμένες, μόλις τρεις ημέρες πριν από την επιστροφή μου στην Ελλάδα.. Γνωρίζοντας το πρόβλημα που υπήρχε με την συγκοινωνία σκεφτόμουν αν θα ήταν προτιμότερο να έπερνα το μοναδικό υπεραστικό λεωφορείο που υπήρχε το πρωί της επόμενης ημέρας, ώστε να μη ριψοκινδυνέψω να χάσω την πτήση μου από την πρωτεύουσα Accra (βρίσκεται νότια της χώρας).. Κάτι τέτοιο όμως σήμαινε πως δε θα είχα το χρόνο να πάω για σαφάρι.. Κάτι που σίγουρα απευχόμουν..

Frances.. The second most beautiful woman in Ghana for 2010..

Κάπου εκεί όμως έμελε να γνωρίσω την Frances. Καθότανε με την παρέα της στο διπλανό τραπέζι του εστιατορίου.. Δε δίστασε να με ρωτήσει από ποια χώρα ερχόμουν.. Κουβεντιάσαμε για αρκετή ώρα.. Η ίδια είχε τελειώσει πριν λίγο καιρό με τις σπουδές της (Human Resources). Ήταν ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη για τα μικρά παιδιά και είχε συμμετάσχει σε προγράμματα στήριξης των επαρχιακών σχολείων κατά το παρελθόν όπως μου εκμυστηρεύτηκε. Φυσικά της  εξήγησα το πρόβλημα που καλούμουνα να αντιμετωπίσω και η απάντηση της ήρθε άμεσα.. “You could join us..” Είναι πραγματικά ένας πάρα πολύ καλός άνθρωπος και σίγουρα δεν θα ξεχάσω αυτό που έκανε για μένα.. Θα έχει πάντα ένα φίλο εδώ στην Ελλάδα όπως ήδη της έχω πει.. Για την ιστορία, την επόμενη ημέρα το πρωί πήγαμε όλοι μαζί για Safari (video), περάσαμε τέλεια και δεν κινδύνεψα να χάσω την πτήση μου, χωρίς να χρειαστεί να πάρω το super αναξιόπιστο λεωφορείο!!!

Με χαρά σας ανακοινώνω πως η Frances είναι μία από τις φιναλίστ για το στέμμα της Miss Ghana 2010.. Ο τελικός είναι στις 30 Οκτωβρίου στην πόλη της Accra. Αν και δεν θα μπορέσω να παραβρεθώ φυσικά, την έχω ήδη ψηφίσει.. Το ίδιο μπορείτε να κάνετε κι εσείς αν θέλετε κάνοντας LIKE στο παρακάτω link του Facebook Frances Nyamikeh for MISS Ghana 2010 (Οι ψήφοι σας προσμετρούνται κανονικά για το τελικό αποτέλεσμα).. Πρέπει να τη βοηθήσουμε όλοι γιατί το αξίζει.. Α!! Και παραλίγο να το ξεχάσω.. Δεν μου είχε πει τίποτε για τον διαγωνισμό.. Έμαθα ότι θα πάρει μέρος αφού είχα επιστρέψει στην Ελλάδα.. Thanks for your support!!!  Και φυσικά εκ μέρους της Frances.. Aς ελπίσουμε της νέας Miss Ghana 2010.. Good luck Frances!!!

To be continued..

Σχολιάστε